ponedjeljak, 9. siječnja 2017.

Hekatina Škola - Rachel Hawkins



Sophie Mercer otkrila je da je vještica.

Kad Sophie zbog nezgode privuče previše pozornosti zbog čarolije na školskoj zabavi, otac je kažnjava. Šalje je u Hekatinu školu – popravni dom za neposlušne vampire, vukodlake, vještice i vile te ostale metamorfe.
Njezinu iznenađenju nema kraja kad shvati da joj je cimerica vampirica te da se fatalno zaljubila u mladog vješca.
Oko Sophie počinju se plesti tajne od kojih se ledi krv u žilama, a ona sama mora se suočiti s najvećom prijetnjom: drevnim tajnim društvom koje je želi uništiti...
Škola koja se ne zaboravlja!






Ocjena:

Ovaj serijal mi je dugo stajao na polici, skoro nekih godinu dana i kad sam tražila praktične knjige za putovanje prošlo ljeto, izbor je pao na ovaj serijal. 
Imala sam priliku u par dana pročitati cijeli serijal pa je moje gledište a serijal drugačije od onog koje su imali ljudi koji su čitali jednu po jednu kako je izlazila.
Ukratko Hekatina škola je lagano, zabavno štivo. Brzo se čita. Glavni lik je Sophie 16-godišnja vještica koja se samo želi uklopiti i vodi se prvenstveno srcem a tek onda glavom. Znači više-manje tipičan YA lik. Nakon posljednjeg prijestupa poslana je u Hekatinu školu – nešto nalik popravnom domu za čarobna bića. Da čarobna bića jer tamo ćete naći vještice (bijele i crne), vile, metamorfe, vukodlake i jednu vampiricu koja ujedno postaje Sophijina cimerica i najbolja prijateljica. Iako je Sophie glavni lik moram priznati kako mi je Jenna draža, pogotovo što autorica nije ušla u stereotip emo gothic cure koja mrzi cijeli svijet. Naprotiv, zamislite da Drakula i Hello Kitty imaju dijete. To bi bila Jenna.
A Sophie je tipična tinejdžerka koja nađe najbolju frendicu za do kraja života, zaljubi se u najzgodnijeg i najpopularnije frajera u školi ( u američkim teen filmovima to je kao kad se štreberica zaljubi u quaterbacka samo što Sophie nije ni Š od Štreberica)
Sve u svemu dajem 4 zvjezdice jer me knjiga nije oborila s nogu. Kraj je zanimljiv, ne mogu reći da je predvidljiv ali nije me ostavio u onom – What?! What the hell just happened. Zabavna je i sigurno ću kad upadnem u neki reading slump posegnuti za njom da me trgne ali to je sve.

XOXO,

Seraphina

Nema komentara:

Objavi komentar