četvrtak, 1. prosinca 2016.

Gilmore Girls Book Tag!



Pozdrav svima!
Prošli vikend je Netflix emitirao Gilmore Girls: A year in life koji su napisali i producirali originali autori Amy Sherman – Palladino i njen suprug Daniel Palladino. Za sve nas koji smo ostali nezadovljni kako je serija završila prije 9 godina konačno smo imali priliku dobiti dugooekivani završetak sage. O seriji neću govoriti nego sam pronašla prigodni tag koji želim  podijeliti s vama.


Lorelai – A character with a witty or sarcastic sense of humor

 
Lorelai možda nije moj najnajnajdraži lik u seriji, ali obožavam njen smisao za humor, njenu ljubav prema kavi i naravno njen odnos s Rory. Što se tiče lika iz knjige ovdje ću odabrati Sophie iz serijala Hekatina škola. Svi vi koji ste ga čitali znate zašto sam nju izabrali, a vi koji niste očekujte recenziju vrlo brzo na blogu.


                                                   
Rory – Your favorite classic


Ovo je zapravo vrlo jednostavno. Inače Rory kao lik jako volim iako ima stvari u ovoj sezoni koje mi nisu zapravo imale smisla za njen lik. Bez obzira što joj je 32 neke stvari mi nisu karakteristične za nju. Što se tiče knjige to je moja omiljena Slika Doriana Greya.




Luke – A book you secretly love, but are afraid to admit


Ah Luke. Svi smo znali od samih početaka serije da on Lorelai moraju postati par jer taj njihov odnos je jednostavno posebno. To su pravi primjeri kako prijateljstvo preraste u ljubav.
Ovo je bilo teško jer sam mislila da nemam takvu i onda sam se sjetila P.C. Cast i Kuća noći. Iskreno ne znam zašto je tako ali teško mi je priznati da mi se ta knjiga sviđa




Lane – A musical character



Lane je najbolja prijateljica koju bi svatko poželio. No, žao mi je kako se njena pria razvila u seriji. Iskreno nisam Team Zack. Što se tiče knjige ovo je opet lagani tag. Idem opet sa svojom najdražom Seraphinom. 


Dean- Your first book love (character or book you first loved)

 
Iskreno ne znam što mi je teže izabrati knjigu ili lika iz knjige. No mislim da ću ići s likom i to
Mr.Darcy iz Ponosa i predrasuda. A sad bi se malo na Deana osvrnula. Iskreno drago mi je da nisu ostali Rory i on zajedno jer nisam baš fan tih high school loves forever. Jednostavno ne. On je kao što je Lorelai jednom prilikom rekla idealan prvi dečko ali svi moraju odrasti.


Sookie – A book you’ve devoured

 
Sookie je jednostavno divan lik i obožavala sam njen odnos s Lorelai, a o hrani ne moram govoriti ;) Što se tiče knjiga brojne su koje su me ostavile brojne do sitnih sati u noći ali ipak ću izabrati jednu od najnovijih koja mi je to napravila a to je Bez nade – Colleen Hoover


 
Jess- A book you love, that gets the most hate




Priznajem nisam bila Team Jess od početka. Smatrala sam kako je on neki oblik Rorynog buntovništva i kako zaslužuje bolje, no shvatila sam zapravo koliko ju je od svih njenih dečki najviše tjerao naprijed i bio potpora. Što se tiče knjige ovo je definitvno bilo teško, ali mislim da ću tu izabrati Girl Online. To je baš jedna slatka knjiga (meni) ali vjerojatno je ljudi hejtaju jer je vezana uz youtube zvijezdu Zoellu.



Miss Patty – A book that was ruined by the hype


 Miss Patty je jedan od podcijenjenih likova u seriji. Knjiga koju bi uvrstila u ovu kategoriju je definitivno Harry Potter and the cursed child. Ali to nije jedini razlog zašto mi se knjiga nije svidjela. Recenzija uskoro. 



Emily Gilmore – expensive book

 
Ah... mama Gilmore. Bez obzira na sve njene mame ja sam voljela ovaj lik, a Kelly Bishop je kraljica. Nema se tu što puno reći o njoj, a ono što je Amy Sherman Palladino napravila u novoj sezoni je po meni jednostavno savršeno. Ovaj tag je odlično spojen jer svi znamo kako mama Gilmore ima skup ukus. Osobno ne kupujem preskupe knjige ali ova je bila posebna, a radi se o H.P.Lovecraft – Complete fiction. Kao što ime kaže to je zbirka njegovih djela ali svejedno radi se o hardcover izdanju i nije bila jeftina. 



Paris – An uptight character



Paris mi je uz Rory najdraži lik iz serije to vjerojatno što sam u njihovim godina ja bila neka kombinacija njih dvije. Koliko god Paris izgleda sigurno i hrabro to je zapravo paravan i može se slomiti u bilo kojem trenutku. Upravo zato sam jako dugo razmišljala kojeg lika iz knjige izabrati za ovaj tag. Mislim da je pobjednica Hermione. Da nije baš kao Paris, ali sjetite samo nje iz prve dvije knjige.  


Koji bi vaši izbori bili na ova pitanja?
 














XOXO

Seraphina

Nema komentara:

Objavi komentar